Visan markkinointiyrityksen perustaminen etenee

Visakoivun kauppaan ja markkinointiin uusia järjestelyjä

Visaseuran toimintaa ovat sekä visakoivun viljelyn ja kasvattamisen edistäminen että visakaupan eteenpäin vienti. Pääpaino on ollut metsäpäässä, eikä visakauppa ei ole kuulunut seuran toimintaan. Visaseuran Facebook-sivuillakin on alkanut näkyä halutaan- ja tarjotaan ilmoituksia, joita löytyy jatkossa yhä myös osto/myynti-sivuiltamme. Seura tarjoaa nämä paikat kaupankäyntiin, mutta ei puutu itse kauppoihin muuten.

Lauantaina 25.3. käydyn vuosikokouksen lopuksi käydystä yrityskeskustelusta sen verran, että yrityksen perustaminen on nyt nytkähtänyt eteenpäin konkretian puolelle. Jokainen on tervetullut perustettavan oy:n osakkaaksi ja osallistumaan yrityksen valmistelutyöhön. Tässä vaiheessa lisätietoja asiasta saat Jouni Järviseltä (lkv [at] finnea.fi), ja hänelle voi myös ilmoittaa omasta kiinnostuksesta visan markkinointiyritystä kohtaan – kiinnostuneille tiedotamme erikseen missä mennään ja mitä seuraavaksi tapahtuu. Yleisempää tiedotusta järjestämme vielä tulevan kesäretkikirjeen ohessa.