Visaisen nimikilpailun jatkot

Visainen nimikilpailu

Nimikilpailu ei vielä oikein kerännut tuulta purjeisiin, vaikka joitakin ehdotuksia saapuikin. Jo osallistuneet huomioidaan jatkossakin, ja voivat yhä lähettää uusiakin ehdotuksia.

Jatko:

Visaseura ry julistaa virallisen nimikilpailun supisuomalaisen visakoivun iskevämmän kansainvälisen nimen keksimisestä. Nimeä olisi tarkoitus käyttää visakoivun globaalissa markkinoinnissa, joten valintakriteereinä ovat mm. tunnistettavuus, ainutlaatuisuus ja englanniksi lausuttavuus.  Nimen tulisi myös mielellään olla tuotemerkillä suojattavissa. Parhaille ehdotuksille on yhä luvassa mainetta, kunniaa ja visaisia tuotteita!

Nimiehdotuksia voi lähettää sähköpostitse seuran sihteerille elokuun loppuun saakka. Useampiakin vaihtoehtoja saa kerralla ehdottaa, mutta valitkaahan tässä tapauksessa parhaat päältä! Ja perustelut ovat myös erittäin tervetulleita.

sihteeri [ät] visaseura.fi