Visainen nimikilpailu

Visainen nimikilpailu – kesäretkikirjeessäkin mainittu

Eli vielä on hetki aikaa, jos jollain oli nimiä mielessä, muttei ole kehdannut ilmoittautua, muistanut tai asiaa edes huomannut:

”Visaseura ry julistaa virallisen nimikilpailun supisuomalaisen visakoivun iskevämmän kansainvälisen nimen keksimisestä. Nimeä olisi tarkoitus käyttää visakoivun markkinoinnissa, joten valintakriteereinä ovat mm. tunnistettavuus, ainutlaatuisuus ja helppolukuisuus. Voittajalle on luvassa mainetta, kunniaa ja visaisia tuotteita.

Nimiehdotuksia voi lähettää sähköpostitse seuran sihteerille elokuun loppuun saakka. Useampiakin vaihtoehtoja saa kerralla ehdottaa, mutta valitkaahan tässä tapauksessa parhaat päältä! Ja perustelut ovat myös tervetulleita. Voittajalle ilmoitetaan päätöksestä marraskuuhun mennessä, ja palkitseminen tapahtuu juhlakokouksessa 22.11.2016.”

sihteeri [ät] visaseura.fi

Visanimikilpailu